SULJE VALIKKO

avaa valikko

Elintarvikeyrityksen brändin rakentaminen
5,00 €
 26,00 €
2,00 €
50kpl tai enemmän
ProAgria Keskusten Liitto
Sivumäärä: 96 sivua
Asu: Pehmeäkantinen kirja
Painos: 1. painos
Julkaisuvuosi: 2008 (lisätietoa)
Kieli: Suomi
Tuotesarja: Tieto tuottamaan
Brändi tuottaa asiakkaalle mielleyhtymiä jotka vaikuttavat tuotteen tai palvelun kokemiseen itselle oikeana valintana. Myös pieni ja keskisuuri yritys voi omilla toimillaan vaikuttaa myönteiseen tunnettuuteen ja vahvistaa asiakasuskollisuutta - siis rakentaa brändiä. Elintarvikeyrityksen brändin rakentaminen -kirjassa kerrotaan kuinka omasta tuotteesta tai palvelusta voi määrätietoisesti rakentaa brändin tai kuinka jo olemassa olevaa brändiä voi vahvistaa. Opas lähtee liikkeelle suunnittelusta ja strategian valinnasta joka on perustana kanavavalinnalle: myynkö tuotteitani suoraan kuluttajalle vai tavoittelenko keskusliikejakelua? Kirjaan on koottu myös tavaran toimittamiseen liittyvät pelisäännöt ja käytännöt eri kanavavaihtoehdoissa. Opas kertoo lisäksi asiakaslähtöisestä tuotekehityksestä ja pakkauksen merkityksestä tuotteiden erilaistamisessa. Siihen on koottu keinoja joilla tuotteeseen liittyvien ominaisuuksien näkyvyyttä voi vahvistaa markkinointiviestinnällä. Kirjassa on myös brändin rakentamisessa onnistuneiden p&k-yritysten menestystarinoita.

Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
LISÄÄ OSTOSKORIIN
Tilaustuote | Arvioimme, että tuote lähetetään meiltä noin 2-3 arkipäivässä
Sisäänkirjautuminen
Sisäänkirjautuminen
Rekisteröityminen
Oma tili
Omat tiedot
Omat tilaukset
Omat laskut
Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelu
Yhteystiedot
Toimitusehdot