avaa valikko

Suomalaiset kirjat, Tekniikka. Teollisuus. Käsityö. Maa- ja metsätalous kotitalous. Liiketalous. Liikenne, Maa- ja metsätalous. Elintarviketeollisuus. Biotekniikka, Elintarviketeollisuus | ProAgrian verkkokauppa

ELINTARVIKEYRITYKSEN BRÄNDIN RAKENTAMINEN

Elintarvikeyrityksen brändin rakentaminen
Sara Raijas; Taina Harmoinen (toim.)
ProAgria Keskusten Liitto (2008)
Pehmeäkantinen kirja
26,95 5,19
Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Elintarvikeyrityksen brändin rakentaminen
5,19 €
 26,95 €
ProAgria Keskusten Liitto
Sivumäärä: 96 sivua
Asu: Pehmeäkantinen kirja
Painos: 1. painos
Julkaisuvuosi: 2008 (lisätietoa(avautuu ponnahdusikkunassa))
Kieli: Suomi
Tuotesarja: Tieto tuottamaan
Brändi tuottaa asiakkaalle mielleyhtymiä jotka vaikuttavat tuotteen tai palvelun kokemiseen itselle oikeana valintana. Myös pieni ja keskisuuri yritys voi omilla toimillaan vaikuttaa myönteiseen tunnettuuteen ja vahvistaa asiakasuskollisuutta - siis rakentaa brändiä. Elintarvikeyrityksen brändin rakentaminen -kirjassa kerrotaan kuinka omasta tuotteesta tai palvelusta voi määrätietoisesti rakentaa brändin tai kuinka jo olemassa olevaa brändiä voi vahvistaa. Opas lähtee liikkeelle suunnittelusta ja strategian valinnasta joka on perustana kanavavalinnalle: myynkö tuotteitani suoraan kuluttajalle vai tavoittelenko keskusliikejakelua? Kirjaan on koottu myös tavaran toimittamiseen liittyvät pelisäännöt ja käytännöt eri kanavavaihtoehdoissa. Opas kertoo lisäksi asiakaslähtöisestä tuotekehityksestä ja pakkauksen merkityksestä tuotteiden erilaistamisessa. Siihen on koottu keinoja joilla tuotteeseen liittyvien ominaisuuksien näkyvyyttä voi vahvistaa markkinointiviestinnällä. Kirjassa on myös brändin rakentamisessa onnistuneiden p&k-yritysten menestystarinoita.

LISÄÄ OSTOSKORIIN
Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Tilaustuote(avautuu ponnahdusikkunassa)
Arvioimme, että tuote lähetetään meiltä noin 2-3 arkipäivässä
Ladataan sisältöä...