ProAgrian verkkokauppa
Email tai asnro: Salasana:
tai rekisteröidy
 
AMMATTIKIRJAT
Johtaminen ja talous
Kasvintuotanto
Kotieläintuotanto
Hevostalous
Palvelumuotoilu
Kaikki ammattikirjat

E-KIRJAT

LADATTAVAT OPPAAT
Luomutuotanto

MAATALOUSKALENTERI
Kalenterin tieto-osuus e-kirjana

HARRASTEKIRJAT AMMATTILAISNÄKÖKULMASTA
Hevoset
Koirat
Viljely ja kasvimaan hoito
Kaikki harrastekirjat

TYÖKIRJAT JA LOMAKKEET
Kasvinsuojeluruiskun testaus
Maatalouden kannattavuustutkimuksen työkirjat

OUTLET KIRJAT TÄSTÄ

JÄRJESTÖTUOTTEET
Pöytähopeat
Kotelot pöytähopeille
Hopeakorut
Adressit

PROAGRIA-TUOTTEET
ProAgria Collection tuotteet
ProAgria Collection vaatteet
ProAgria haalarit
Lahjat

LAHJAKSI

LAHJAKORTTI




  Etusivu > AMMATTIKIRJAT > Johtaminen ja talous

Johtaminen ja talous

Johtaminen ja talous Kasvintuotanto Kotieläintuotanto Hevostalous Palvelumuotoilu Kaikki ammattikirjat



ELINTARVIKEYRITYKSEN BRÄNDIN RAKENTAMINEN

Elintarvikeyrityksen brändin rakentaminenELINTARVIKEYRITYKSEN BRÄNDIN RAKENTAMINEN
Tekijä: Sara Raijas; Taina Harmoinen (toim.)
Kustantaja: ProAgria Keskusten Liitto (2008)
Saatavuus: 1 arkipäivä
EUR   26,00 5,00
    
Kirjailija: Sara Raijas; Taina Harmoinen (toim.)
Kustantaja: ProAgria Keskusten Liitto
Kieli: Suomi
Sivumäärä: 96
Asu: Pehmeäkantinen kirja
Painos: 1. painos
Julkaisuvuosi: 2008 (lisätietoa)
Tuotesarja: Tieto tuottamaan
Tuoteryhmä:
AMMATTIKIRJAT > Johtaminen ja talous
OUTLET KIRJAT TÄSTÄ

Tämän tuotteen osoite
EUR
26,00 5,00
50kpl tai enemmän
2,00

Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin
Elintarvikeyrityksen brändin rakentaminen
Suurenna viemällä hiiri kuvan päälle
zoom


Saatavuusarvio: Pikatoimitus!
ISBN-13: 9789518081589, ISBN-10: 9518081581
Hinta: 5.00 € (Alv 10%, 4.55€ Alv 0%), OVH 26.00 €, ilmainen toimitus.


Brändi tuottaa asiakkaalle mielleyhtymiä jotka vaikuttavat tuotteen tai palvelun kokemiseen itselle oikeana valintana. Myös pieni ja keskisuuri yritys voi omilla toimillaan vaikuttaa myönteiseen tunnettuuteen ja vahvistaa asiakasuskollisuutta - siis rakentaa brändiä. Elintarvikeyrityksen brändin rakentaminen -kirjassa kerrotaan kuinka omasta tuotteesta tai palvelusta voi määrätietoisesti rakentaa brändin tai kuinka jo olemassa olevaa brändiä voi vahvistaa. Opas lähtee liikkeelle suunnittelusta ja strategian valinnasta joka on perustana kanavavalinnalle: myynkö tuotteitani suoraan kuluttajalle vai tavoittelenko keskusliikejakelua? Kirjaan on koottu myös tavaran toimittamiseen liittyvät pelisäännöt ja käytännöt eri kanavavaihtoehdoissa. Opas kertoo lisäksi asiakaslähtöisestä tuotekehityksestä ja pakkauksen merkityksestä tuotteiden erilaistamisessa. Siihen on koottu keinoja joilla tuotteeseen liittyvien ominaisuuksien näkyvyyttä voi vahvistaa markkinointiviestinnällä. Kirjassa on myös brändin rakentamisessa onnistuneiden p&k-yritysten menestystarinoita.

Lisätietoja tuotteesta:
Elintarvikeyrityksen_brandin_rakentaminen_SISALLYSLUETTELO.pdf
Elintarvikeyrityksen_brandin_rakentaminen_KIRJOITTAJAT.pdf


Asiasanat: brändi elintarvike asiakastarve markkina-alue kilpailu tarvoite strategia markkinastrategia tuotestrategia saatavuusstrategia vähittäiskauppa keskusliike ateriapalvelut suoramyynti tulokset toiminnan parantaminen kaupan sanasto
Tuoteryhmä: Suomalaiset kirjat > Tekniikka. Teollisuus. Käsityö. Maa- ja metsätalous kotitalous. Liiketalous. Liikenne > Maa- ja metsätalous. Elintarviketeollisuus. Biotekniikka > Elintarviketeollisuus


Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin
  
EUR
5,00
Sisäänkirjautuminen
Sisäänkirjautuminen
Rekisteröityminen
Oma tili
Omat tiedot
Omat tilaukset
Omat laskut
Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelu
Yhteystiedot
Toimitusehdot